5 Mart 2013 Salı

Zor Film - Mc Back


Verde yansin,bütün alem sanami kansin?
Felsefik arenada bir pislikte sen ol
Herkes seni fanatizm yapan bir b.k sansin
Iyilik yap ki sana geri dönsün
Sen arap çölünden de büyük bir çölsün
Sen ipi kopmus asansörsün
Ama ne yazik ki körsün
Birisi dönen dolaplari artik görsün
Yada mcBack size gömsün

Bak gene basa sardim bu zor filimi
O zikkimlandigin pastanin son dilimi
Senin isin prestijde kaldi. neden?
Çünkü ben rape attim elimi
Ve de beynimi odakladim
Sen bosver tipimi
Bunlara oturttu rapi mcback
Sanki azmi?
Farkli tarzmi?
inanc mi geldi?
Saund farzmi?
Hergün baska safta
Yontulmamis tahta
Bende varim lan hesapta
O taraf hep yaprakta
Bu taraf hep kurakmi?
Bunlari mc BAcK yazdi koçum
Senin gibi ayak mi?

Bak gene basa sardim bu zor flimi
O zikkimlandigin pastanin son dilimi
Senin isin prestijde kaldi. neden?
Çünkü ben rape attim elimi
Ve de beynimi odakladim
Sen bosver tipimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder