6 Mart 2013 Çarşamba

Zam - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ)


Asiri dozda karnim acikti
Tek düsüm su manti birde cacikti
Annem dediki
sasirma yavrum hiyarin fiyati ayyuka çikti

Mis gibi sucuk pastirma salam
Ah param olsada yesemde doysam
Veresiye defteri 10 kilo oldu
Âlim olurum okumaya kalksam

Ah anne simdi ispanak olsa
Paramiz olsun bakariz yavrum)
Içine de kirsak alti yumurta
Biz becerimiyiz yakariz yavrum)
Ha birde kaymakli yogurt yaninda
Onu da alirsak batariz yavrum
Yenir mi her gün çorba makarna
Ay sonu olsun bakariz yavrum)

Haydi, beee patron zammmm zamnnnn

Ay sonu oldu taklaya geldim, Varimi yogumu bakkala verdim
Biraz iyimser olsana yavrum bakkal olmasa ne bulup yerdin)

Her yer yaniyor plajda millet seyrede seyrede olmusum illet
Sansini fazla zorlama yavrum çok bunalirsan GAFFURu seyret

Ah anne simdi ispanak olsa
Paramiz olsun bakariz yavrum)
Içine de kirsak alti yumurta
Biz becerimiyiz yakariz yavrum)
Ha birde kaymakli yogurt yaninda
Onu da alirsak batariz yavrum
Yenir mi her gün çorba makarna
Ay sonu olsun bakariz yavrum)

Haydi, beee patron zammmm zamnnnn

Böyle giderse ne olacak halimiz
Dogustan bagli kollarimiz elimiz
Bosver deme sakin bana anne
Yediden yetmise açliga talimiz

Aferim sana aferim neki sensiz isten degil açliktan ölmek)
Bos midelere daha iyisimi var neyimize kirmizi yada beyaz et

Ne olur anne un deme bana
Hamur yemekten döndük davula
Tok anlamiyor halinden açin
Dilerim bizleri mevlam kayira

Ah anne simdi ispanak olsa
hep bana hep bana hep bana hep bana
Içine de kirsak alti yumurta

yumurta yumurta yumurta yumurta
Ha birde kaymakli yogurt yaninda
yogurt yogurt kaymakli yogurt
Yenir mi her gün çorba makarna
iiiiimmmmmmmmmmm

Ah anne simdi ispanak olsa
Paramiz olsun bakariz yavrum
Içine de kirsak alti yumurta

Biz becerimiyiz yakariz yavrum
Ha birde kaymakli yogurt yaninda
Onu da alirsak batariz yavrum
Yenir mi her gün çorba makarna
Ay sonu olsun bakariz yavrum

Haydi, beee patron zammmm zamnnnn

İlgili Bağlantılar: Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder