4 Mart 2013 Pazartesi

Yaşamak Bu Muydu( Ft.İtaat) - Mc Erdem


Itaat Verse :

Yasadigim her yeni bir gün benim için hep çile doldu
Sözlerimde umut önceden vardi ama simdi yok oldu
Mahalle köselerinde keder ve mutsuzluk hep beni buldu
Yaralarima merhem olacak bir insan yanimda yoktu

Attim kendimi Bakirköy sahiline ellerimde var bira
Içimden gelenlerin hepsini tek tek yaziyorum ben kagida
Aticam onlari denize kimse bulamayacak asla
Yasiyoruz hayati biz mutlulukla degil yasla

Karalama defterinin arkasindaki tüm sözler siz dostlara yalan
Sevgi ugruna savasmakti daima hayata anlam katan
Bir benligim oldu ürkek bir çocuk gibi gerçekten saklanan
Anlatamam gerçekleri dostlar ben sizlere anlatamam

Saklanmak zor olandi gözler ise hep yaslarla doldu
çok insan taniyorum hayat denizinde tek boguldu
Yoruldu ondan sonra yasananlar soruldu
Cevaplar alinamaz çünkü bir cevap yoktu

Nakarat x2 (Itaat & Mc Erdem) :

Yasamak bu muydu ,gözlerimde yaslar
Kazanmak adinaydi verilen savaslar
Yalnizlik bitmedi umutsuz bakislar
Ellerde çaresizlik, yüreklerde yaslar

Logic Verse :

Düs kuramaz bile bu adam göz yaslardaki damlayi saysan
Bana baksan sonrada gitsen bu kalp seni sever mi acaba
Koca bir bagdaki üzüm tanesi yada kendinden korkan bir dev
Gücünün bile farkina varamazsin ,beni öldürür müsün yapamadim

Kör gibiyim göremedim ellerini dev ülkesinde bir cüce gibi
Buralara ait degilim al beni affet olmadi
Kendimi unuturken hecelerde bahçeme asla gelmemeliydin
Madem askini terk edecektin o zaman hiç sevmemeliydin

Sinirimi astim belki de bos ver hani sen her seyi alttan alirdin
O zaman bunu da hos gör gitsin yüzümü de silmelisin bitsin
Yalanlarin tipki sample a benzer tekerrürden ileri gidemediler
Fotosunu çektigin ahsap evler bile senden daha güzel gözüküyor

Bir çocuk hayal et mutlu gibi ama oyuncagini almamaliydin
Simdi sonsuza dek aglayacak dramatik her söz sana kin kusacak
Gelmemi hiç istemedin ki giderken ugurlamakta nesi
Artik kalbin yalanla besili sevgilim artik degilim

Nakarat x2 (Itaat & Mc Erdem) :

Yasamak bu muydu,gözlerimde yaslar
Kazanmak adinaydi verilen savaslar
Yalnizlik bitmedi umutsuz bakislar
Ellerde çaresizlik  yüreklerde yaslar

Mc Erdem Verse :

Hayatin olmus bir senaryo ellerinde bos sayfalar
Senin ellerinde artik yasatacagin tüm gerçek vurgular
Sanma ki bir anda bitemez gerçeklesen samimi duygular
Yasadigin en son gün bile insanlar durmadan seni yargilar

Odamda yine yalnizim gerçeklesmiyor bir türlü arzularim
Gökyüzü ise puslu ayni ben gibi belirmiyor duygularim
Haykirmak istiyorum ben ama duyulmaz ki feryatlarim
Geçmise bakinca soruyorum kendime bunlar mi yasadiklarim

Insanlar elestiri ister ama duymak istenen hep övgü
Içinde bulundugum senaryoda basli basina bir kisir döngü
Anlatilmak istenen gerçekler gecenin kör isiginda söndü
Mutlu olma ümidim biraz vardi ama simdi o da öldü

Yasadiklarimla birlikte karsilastigim olaylar çok zor
Sanma ki öyle kolay bir oyun insanlar hep agliyor
Gittin karalar bagliyor bu yürek onlari dagliyor
Yasananlar perdesinde sadece bir mutluluk isteniyor

Nakarat x4 (Itaat & Mc Erdem) :

Yasamak bu muydu ,gözlerimde yaslar
Kazanmak adinaydi verilen savaslar
Yalnizlik bitmedi  umutsuz bakislar
Ellerde çaresizlik  yüreklerde yaslar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder