5 Mart 2013 Salı

Yalansın - Mc Derbeder


Yalansin sen bir yalansin
Allah katinda gunahkarsin
Ahimi aldin canimi yaktin
Allahima dinime yalansin

Gozlerim hasret daldim sandim
üçlumu sardim kendime yardim
Canimi yaktin ahimi aldin
Bunlar sana hak sen bir yalansin
Gozlerim yasli ellerim kanli
Bunlar bana hak ben bir asigim
Dinle bu sarkiyi sana yaptim
Bana yaptiklarini haykirdim
Yar gene kalktim isigimi yaktim
Gozlerim hasret yuzune daldim
Ellerini cok aradim
Yapamadim olamadim basaramadim
Sensizlik canima tak etti
Sozlerin beni mahvetti
Ellerim rapime gitti
Bendeki acima duygusu bitti
Sevgim vardi kokum sardi
Bu ask oyunu buraya kadardi
Gozlerim hasret gonlum sabret, elbet gunler gececek
Sevgim bitecek askim gececek
Sendeki nefret bendeki hasret dinmeyecek
Oldurecek gurbet bizi kahredecek
Sevdim sandim simdi uyandim

Senin askina ben aldandim
Bana kucak actin koynuna aldin
Yalanmis hepsi simdi uyandim
Üçlumu sardim zivanaya daldim
Gozlerim kapali uykuya daldim
Simdi goklere adini yazdim
Bana yaptigini kaykirdim
Ayyasa dondum gunahkar oldum
Bir fidandim simdi soldum
Derbeder oldum zivanaya vurdum
Gencligimi senle soldurdum
Ben bu degildim yasarken oldum
Aklimi senle durdurdum
Dur bir dinle aklim sende
Namusun artik ellerde
Benim degilsin sen bir kahpesin
Allahim seni mahvetsin gozlerin gormesin
Kalbin sevmesin benden baskasini
Yuzun hic gulmesin, benim gibi sende tas kesilesin
Allahtan tek dilegim sende benim gibi sevesin
Sevesin ki sende gulmeyesin

Yalansin sen bir yalansin
Allah katinda gunahkarsin
Ahimi aldin canimi yaktin
Allahima dinime yalansin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder