4 Mart 2013 Pazartesi

Unutamadım - Mc Erdem


Verse 1 :

Anilara baktim maziye daldim geçmisi gördüm çok çok
Yillari kardim deftere sardim yollara baktim yok yok
Oldum birden sok sok kalbime girdi ok ok
Yillanmis bir sarap gibiyim al beni dolabina sok sok

Hayir dur, daha bitmedi

Mazi vardi bende senle görmüs oldum dünleri
Aglamaktan bak kör oldu felegin o gözleri
Sarf etmisti sözleri ve özlemisti belli ki
Çok uzaktan anladim nasir tutmus elleri

Demek var biliyorum her bir iste emek var
Sicak olsun hislerin bende senden bir sey var
Kalp gözüm kapandi duygularim görmez oldu
Senden sonra kimseyi erdem artik sevmez oldu

Seni o sandim dünlere daldim maziye baktim geçmisi andim
Sardi bedenimi efkar yine indi gözlerime beyaz perde
Sordum kaderime askim nerde aldim cevabini ayni yerde
Kala kalmistim öylece nefessiz bir halde

Nakarat :x2

Unutamadim seni askim ben aklima kazindi geçmis
Silemedim eskiyi defterden serzenis bu seslenis
Haykirislarim da vardi bos bir odada yankilandi
Çiglik oldu yükselen her bir namem havada kaldi

Verse 2 :

Duygu kalmadi bende artik ve de hiçbir sey sarmadi yani
Tat alamaz oldum dünyadan uyandir beni bu rüyadan
Kabuslarla karisti her seyim bir gün döner diye bekledim
Çok geç olmustu fark ettim hepsini birden hazmettim

Çektigim acilar yanima kar kalsin fark etmez aliskinim
Yanilmisim sen hep benimle kalirsin sanmistim
Inanmistim ben aslinda ne kadarda safmisim
Hataliydim biliyorum bosa zaman harcamisim

Ama artik eskide kaldi o saf temiz benligim
Yillar öncesinde yani tertemizken hislerim
Kandirmistin beni tipki küçük bir çocuk gibi
Nerden bilecektim birakip gidecegini

Nakarat :x2

Unutamadim seni askim ben aklima kazindi geçmis
Silemedim eskiyi defterden serzenis bu seslenis
Haykirislarim da vardi bos bir odada yankilandi
Çiglik oldu yükselen her bir namem havada kaldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder