4 Mart 2013 Pazartesi

Sustum - Mc Erdem


Sensizim askim yalnizim burda kimsem yokki yanimda
senin hasretin beni benden aldi çok pismanim nolur anla
Yillar sensiz geçmez bunu biliyorum elbet
Bir gün dönersin diye diyorum yüregim sabret

Odamdayim yine sensiz sessiz çigliklar ve de bugulu bakislar.
Her yeni bir gün yine sensizlik olmuyor artik anla
Isyan etmek çözüm degilki ne gariptirki elden bisey gelmez
Seven belki anlar halimi ama sevmeyen için birsey farketmez

Sen yoksun bunu biliyorum gittin bir daha dönmemek üzere
Ve kustum içimdeki nefreti sustum sadece öylece bekledim
Duvarlar sanki üstüme geliyo konusuyorum ama sesim çikmiyo
Anlamiyo halimi hiç kimse sessiz çigliklar beni boguyo

Olmuyo iste anla dünya sanki sensiz dönmüyo
Gülmüyo yüzüm bir kez olsun gülmedim
sen gittigin günden beri
Bekledim sadece bekledim (ben)
Gelmedin sen gelmedin (gelmedin)

Nakarat :

Sen yoksun ya askim görmez oldu gözlerim
Sen yoksun ya askim tutmaz oldu ellerim
Senden sonra askim hiç kimseyi sewmedim
Ben sustum ya askim ,sustum

Bir yildiz kaydi bakti gördü aglamakli gözlerimi
Sezdi sanki içinden birsey söyledi
Yakti geçti heryeri ve bekledi emek dedi
Emekledi yeter dedi ve sustu bekledi

Galip geldi her savastan aldi gitti hep zamandan
Sevdim dedi bak yalandan aglamisti gözleri
Sarfetmisti sözleri ve özlemisti belli ki
Çok uzaktan anladim emek koktu elleri

Duygusuzluk sarmis senin bedeninin her yanini
4x4 lüge sigmayan sersefil yasantimi
Hayatimi adadigim rap müzikle anlatmak
Istiyorum bilmiyorum sadece söylüyorum

Özlemek mi söylemek mi beklemek mi hangisi
Söyledigin yalanlarin asli vardi halbuki
Biliyordum cevabini yinede sormak istedim
Beni nasil terk ettin yoksa hiçmi sewmedin

Nakarat :

Sen yoksun ya askim görmez oldu gözlerim
Sen yoksun ya askim tutmaz oldu ellerim
Senden sonra askim hiç kimseyi sewmedim
Ben sustum ya askim ,sustum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder