5 Mart 2013 Salı

Son Buse (Baştan Sardır) - Mc Derbeder


Sen unutup da gideceksen son bir defa opeyim
Ben bu hayata keseceksem seninle kuseyim
Son bu veda da canima simsiki sari vereyim
Tek dilegim Allahimdan askinla oleyim

Unutmak olmaz yasanmis aski
Kalbimi yormaz sevdigimin ahi
Yuregimi, kalbimi, hasretimi, derdimi
Es gecmek olmaz o guzelim anilari
Gozlerimde hasret bedenimde kudret
Gececek ozlem kalbim sabret
Bak gokyuzune yarin yuzune
Ondaki aski sevgiyi hisset
Hisset yuregim kayitsiz kalma
Bir gun diner yaran umutsuz olma
Kaldirma mektuplari siliverme anilari
Elbet doner geri askindan cayma
Sacma sapan konulari abuk subuk sorulari

Cektigin acilar bitmek bilmez yaralari
Kabus gibi anilari dusunup durma
Aklindan cikar artik beynini yorma
Yoruldu kalim yenik dustu simdi
Dusunup durdu seruveni secti
Seruvenim sendim bitmeye geldin
Seni bekledigim zaman coktan gecti
Askin icin ez gec, askini tek gec
Arkandan konusani acima vur gec
Ezilme yenilme kendinden odun verme
Aksini konusani dusunmeden es gec
Elleri kaldir askin icin saldir
Benim gibi olma basini kaldir
Anla beni dinle beni kaileye al beni
Anlamadiysan tapi bastan sardir, bastan sardir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder