2 Mart 2013 Cumartesi

Şeytan Kulağına - Medusa


Yoktu bostu sözlerimle kostu kostu izlerin ardindan kalmadi
dizlerim gerçegi millete gösterin. Gözlerinde gözlenen yalancinin
daniskasi dedikoduyla fiskosu kartin oldu rap sosu.
Sustu pustu gözleriyle bozdu oyunu elleriyle sanir sanki
bir deliyle arasi açilmis kankisiyle hangisiyle gitmis
hangisiyle ibn.ee hangisini sevmis hangisini fitne sözlerim
kulagina gitsin yanagina bir öpücük kondursun hayrina.
Yalvarirken gördüm seni dizlerinin üstüne çökmüs halini
çok mu bitkinsin ya da yorgun yoksa bana da mi öyle geldi.
A a ne tesadüf bende vardim gökyüzünde seyre daldim
seni izlemek o kadar zevkli ki orda kendimi sirkte sandim.

Seytan kulagina kursun diyelim artik kimseye güvenmeyelim
dostun da olsa bir kere dön bak arkana ve herseyi aklina tak.

Selamla naberle basladi sohbet biraz ciddiyet biraz acele et
yedi ceddin gelse kurtaramaz seni bozuksun oglum bozuk mc.
Yeni yetmelerin basini çekerim rapte ve saygida da önüne
geçerim pislik torbasi olmaktansa yukarda olmayi tercih ederim.

Seytan kulagina kursun diyelim artik kimseye güvenmeyelim
dostun da olsa bir kere dön bak arkana ve herseyi aklina tak...

Batti gemiler mallari yediler saflari yendi hep iyi keklediler
üstüne basa basa söylüyorum bak iyi dinle ve o kafana bunu tak.
Bakina bakina geldin etrafina ikina ikina çikan o seslerin ardina
saklanma pes dogrusu a a pardon git sen doktoruna. Dislerin köreldi
artik bakiyorum isiracak kimse kalmadi görüyorum
kiskananlar çatlasin ama kiskanacak da yok ki aciyorum.

Seytan kulagina kursun diyelim artik kimseye güvenmeyelim
dostun da olsa bir kere dön bak arkana ve herseyi aklina tak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder