2 Mart 2013 Cumartesi

Sensiz Anlamsızım - Medusa


Sonbaharda baslamisti en düzenli nameler
Sarkilarda hep bir oldu duygular mesafeler
Ben degismedim kaderi baskasiyla sen yasa
Sen git hatiralarin yolunda kolunda baskasiyla
Belki simdi ben yolumda sersefilim her zaman ve
artik anladim umutsuzum ne fark eder
Zaman degismedim bilirsin ben arkadan bakan canimi
yaktin ahim aldin ben sonunda aglayan
Tek bir kelime etmedim yumruklarimi siktim önce
Canima son verip de gitmek istemistim olmadi
Sus sessiz ol! dedim içindeki bu sanciya
Düslerimse kara bulutlar yazik masallara
Duvarlarim yikik bu derde çare yok ki malesef
Satirlarimsa cok silik anlasilmaz artik hiç bisey
Kafam bir çok endiseyle ben yolun sonundayim
Yine seninleyim malesef Ve malesef.

[2x]
Ben yeminler ettim yine burdayim
aklim kaldi cok uzaklardayim..
Özlemek yetmez anlar misin,
sensiz anlamsizim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder