5 Mart 2013 Salı

Ring Ding Ding - MC Ender


Bir iki diye söz basladim
Bebegim senin gibisine rastlamadim
benim ihtiyacim olan kiz sensin
Güzelsin sexysin tam favorimsin
Bana baktigin an beni sicak basiyor
Vucudum terliyor seni istiyor
Süz beni gözlerinle bastan asagi
Duman gibi ol etrafimi sar salla kalcani
Yavas ve sexy devam etki
Heyecanlanayim sana sarilayim
Benimle oyna kiskandir ki
Daha çok isteyeyim senin bedenini
Içim eriyor bitiyor
Bakislarin beni deli ediyor
Uuu, Dudaklarindan ask damliyor
Onlar beni istiyor
Kalbim hizla çarpmaktan yoruldu
Ama pes etmiyor seni bekliyor

Sana söyleyincer yap onlari
Beni çildirtan sexy oyunlarini
Isiklari kapa muzigi aç
Ritme göre sallan yavas yavas
Bana dokun sokul yanima sinsice
Cezbet beni öp gizlice
Dudaklarin benim sigaram olsun
Benimkilerle kavussun
Birak da birbirlerini tanisinlar islatsinlar
Bu cok güzel devam ayrilmasinlar
Yumusakça bog beni o saclarinla
Idam et ipekten urganinla
Bunlari yapmaya devam et
Tüm gece boyuna gündüz olunca
Sarkiyi basa al sözleri takip et
Tekrar baslayalim yine günes dogunca
Bir daha bir daha tekrar
Bir daha bir daha tekrar
Yapmak ne seni sikar nede beni
O zaman bebegim kapa perdeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder