4 Mart 2013 Pazartesi

Oyun Bitti - Mc Erdem


Verse 1 :

Bir selam götürdüm ölüme çok kelam birikmis
Belam oldu önüme yüregim hep yaram desilmis
Benim hayatsa gözler önüne bir denek seçilmis
"Gel be ruhum" dedim ne fayda hayaller kesilmis

Bir tren rayinda dünya gözler hep yabanci
Çok da zordu yasamak orda dudaklar yalanci
Yolcu yoktu yollu çoktu söyle nerde hanci
Günese tutsak gözlerimde hep bir sanci (sanci)

Yak bir sigara düslerine dumani bitmez olsun
Gülüslerse tek avuntum al onlarda solsun
Kovsun ruhum hüzünlerimi yasama nokta konsun
Bos bir söz bu giderim ama sen bitmez bir yoksun

Rehabilite dünyasinda düsüme reçete yazdim
Astim kendimi ölmedim mezari bosa mi kazdim
Sairlerin dünyasinda küçük çocuk arazdim
Sanmayiniz usluyum bende bir yaramazdim

Nakarat :

Sahte dünya kurgusunda oyunum düstü yerde
Rolümü aldim iyi seyirler Erdem perde perde
Sus konusma drama bende kibirlerse sende
Oyun bitti Erdem gitti simdi alkis nerde (heee)

Verse 2 :

Gecelerin karanliginda kaldim ben tek basima
Yalnizligim büyüdü gitti kimse yoktu yanimda
Zaman durdu vakit yoktu ölmek tek umuttu
Sanki öldüm bende dogmadan bazi seyler olmadan

Görmeliydim gerçekleri oyunda sahte tipleri
Dost görünüp arkadan vuran o kesikleri
Yaram büyük yaram derin durun sizde desmeyin
Adilikler ortasinda sagi solu seçmeyin

Yasanmamis olaylari yasanmis gibi anlatan
Dedi kodu kazanlarini bir kepçede kaynatan
Onlarin agzi laf yapan hepsi birer sarlatan
Batacaksiniz emin olun günes olup dogmadan

Durun bir dakika bekleyin ve iyi dinleyin
Anlattikça uzar cümleler beni izleyin
Görmediginiz her bir seyden deli gibi bahsedin lan
Artik yetti canima biraz susmayi deneyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder