5 Mart 2013 Salı

Öys Öss - MC Ender


Ne anladim ben bu paradan puldan
Nefret ediyorum ben bu okuldan
Karne istemem hic sinav cekemem
Kolay para hizli yasa
Baglanamam tek maasa
Lise bitti zar zor
Kafani Oys'ye yor
Dershane kitap sinava çalis
Ama olmuyor kim çözecek bu sorulari
Disarida bekliyor beni piyasa kizlari
Para nasil gelecek sana kalmis
Istersen sen otur Oys'ye çalis
Ama ben yapmam benim isim müzk
Bana lazim degil kimya yada fizik


Lise sonda baslar bu kosusturma
Babam diyor 'Calis oglum oturma
En sonunda kizdi atti sorulari
Yatana kadar dedi çöz bunlari
2 Saat ugrastim ama olmuyor
Bu lavuk sorular çözülmüyor
Tam bu sirada kapinin zili çalindi
Asagidan biri 'Ender' diye bagirdi
Indim asagi baktim arkdaslar
Deddiler hadi gel , bekliyor kizlar
Sorulari atip çiktim disariya
Arkadaslarla beraber atladim arabaya
Sabaha kadar gez dolas eglen
Sinavi düsünüp de kafani bozma sen
Ders çalismadan bitti yine gece
Sinava bir hafta kaldi sadece , sadece .

OYS - OSS biri cevaplari söylese söylese ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder