4 Mart 2013 Pazartesi

Komur Gozlum (ft Madflex) - Mc Scaffa


Komur gozlum sende sevda ne arar
Sirin sozlum sende vefa ne arar
Sevmisim yar yuregim ona yanar
Yuregim ona yanar...

Komur gozlum sensin benim omrum
Seni ben sevdim bilirim sende beni seversin
Nefretinin arkasindan bana gulucuk bir kivilcim beslersin
Sen benim vazgecilmezimsin
Senden sonra bana acimadilar
Bana bakmadilar
Seni bana yar etmediler
Yar simdi ki yerim cok dar
Disarisi kar benim icimde komur gozlerin
Buyulendim nerelerdesin
Gel desem gelirmisin
Gozlerinin sahibi hala benmiyim gulum
Don gel biraksin soyle nasilsin
Sen gittin gideli kapatmadim penceremi
Yatamadim geceleri
Bu kalp senin icin atar komur gozlum
Sende vefa ne arar
Sevmisim ya yuregim ona yanar
Vakit geldi coktu yine
Sen gittin sancilar saplandi beynime
Seni sevmistim herseyini bak dinle
Bu can hala kurban senin o komur gozlerine

Komur gozlum sende sevda ne arar
Sirin sozlum sende vefa ne arar
Sevmisim yar yuregim ona yanar
Yuregim ona yanar...

Bu gonul derbeder disarda koparca kokusu
Seni sevdiyse seni hep bekler
Emekler bosuna, Bosver be kanka
Aslinda isin gercegini goremedim
Bulamadim kendimi komur gozlerini sevdim
Bir deliyim dunyalari verseler seni degismezdim
Ben senden oncede vardim
Bundan sonrasininda hakkindan gelirim
Deger bilmedin bu gonul bir gozunun yasina kurbandi
Komur gozlerine o guzel gunlere can fedaydi
Sen gittin biz kafa arkada kaldi konu kapandi
Haddini asti beni bu hallere getiren askti
Soylemek istemem ama o gozler beni yakti
Gun gostermedi, Ben sensizlige alisamadim ki
Gozlerin nice yaralarima merhemdi
Askin gozu kor olsaydi beni gormezdi
Simdi gittin dedin ya hersey vaktiyle
Kazidim gozlerini kalbimin derinliklerine

Komur gozlum sende sevda ne arar
Sirin sozlum sende vefa ne arar
Sevmisim yar yuregim ona yanar
Yuregim ona yanar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder