4 Mart 2013 Pazartesi

Hoşçakal Sevgilim - Mc Erdem


Hüzün gemileri kalkarken ufka dogru bir yelken açtim
Önce seyre daldim bakmadan gördüm her seyi
Elimdeki son kalan senden hatira bana
Bos bir sayfa arkasi karalanmis

Yillar almis öncedenmis lanetlenmis sevgilermis
Bos umutlar pesinde kosan küçük çocuklarmis onlar
Saf ve temiz duygular diretilmis kurallar
Sorgular ve yargilar umutlar kaygilar

Yüzlerinde masumluk ve içlerinde korkular
Endise sebebi çok basit kaybolmasin oyuncaklar
Tek degerli varlik onlar için oynayacaklar durmadan
Sormadan hiçbir seyi takmadan

Benim aslinda o çocuk yillar geçti büyüdüm
Duvardaki çizikleri tek tek çizdim
Aradan uzun yillar geçti bak gördün
Birakip gittigin o gece aslinda ben öldüm


Nakarat :

Elveda sevgilim günlerimde sensizim
Yalnizim bir basima kaldim burada çaresiz
Hos çakal sevgilim yollarini gözlerim
Bir bakisin bile yeter bir ömür ben beklerim


Verse 2 :

Ayriliklar engebeli hasretlerim yalpalar
Yalniz kalamam yalnizligim bos birakmaz sarmalar
Hasretinle yandi gönlüm gözlerimde agrilar
Sorgular kaygilar yargilar ve umutlar

Bir bütündü her sey aslinda ayrilikta vardi sonunda
Sevilmek gibi özlemek ve beklemekte çok güzel bir duygu
Ama seni yillar yili bekledim
Nerdesin ahhh özledim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder