3 Mart 2013 Pazar

Gitme Yar - MC Sefalet


Gülüm beni senin sevginden mahrum birakma
gitme uzaklara ne olursun bu cana kiyma
ne olursun sana giden yollarimi kapatma
bu yolda bu sevdayi uçurumlardan atma
gidersen kefenim olur bana bu dünya
zindan olur gecelerim gündüzlerime kara
sen olmadan günyüzü bile görmek haram bana
ne olursun gitme gel yanibasima
dayanmak zor olur biraktigin bendeki bosluga
bu bedenim yok olur biraktigin acilarla
yanliz kalmak istemiyorum tek basima
ellerimi tutta ölünceyedek birakma
ihtiyacim var senin sicakligina
ne olursun yoklugunda yüregimi acitma
gidersen yasayamam bak sikarim kafama
kursunum olmada gel sarayim bagrima
ellerimi tutta doyasiya bakayim sana
gülyüzüne gözlerine o mahsum bakislara
ne olursun bunlari benden mahrum birakma
senden ayrilamam anla beni sensiz yapamam
gidersen kalbime hiç bir zaman derman bulamam
baktigim her yerde seni görürüm dayanamam
aci versende kalbime baskasini sokamam
anilarimla yasarim baskasina bakamam

hiçbir zaman seni sevmekten vazgeçmeyecegim
seven kalbim karsilik görmesede sevecegim
onun için kendimden inanki wazgeçmisim
yoklugundan gayri ölüm söyle bana ne etsin
söyleyin yalan dünya yarimi geri versin
geri gelen hayatin sonunda severmisin
yoksa beni aklina bir daha getirmezmisin
yoksa geçen günler gibi geri dönmeyeceksin
sunu unutma bebegim seni kimse sevemez
sana verdigim degeri kimse sana veremez
gülüm inan bana eller kiymetini bilemez
gittigin yerlerde inan yüzün gülemez
kalbin sevmek ister ama anilar izin vermez
yüzün gülmek ister ama akan gözyasin bitmez
kalbine damladikça bilki benden geçemez
verdigi acilar ise inan bi daha dinmez
seni sevdim gülüm vazgeç bu ayriliktan
hayallerimden uzak inan ben yasayamam
gözgöre göre içimden seni atamam
ben o güzel günleri yasamamis sayamam
bir rüyadan uyanmis gibi ben uyanamam
baktigim o gözlerine kilit vuramam
ben ölmeden bu defteri hiçbir zaman kapatmam
seni elleremi? asla birakmam

seni benden daha çok seveni bulursan,
seni simdi unutmaya hazirim inan
seni benden dahada çok seveni ariyosan,
bu canin ölmesini bekle o zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder