3 Mart 2013 Pazar

Duygu Sallarım - Medusa


Ah bir bilsen ellerinde kaldi bilsen gözlerinde sen giderken
Bileklerimde izler vardi.
Durda izle... Geride kalan kimdi sence
Sen mi ben mi haa. Yoksa hala derbederbi düslerinde sakli bir
Ben vardim biliyorum böyle olsun istemezdin anliyorum senide
Inan. Senden nefret ediyorum ama daha çok da seviyorum.
Keskelerle büyümek yetti anne ellerinde ellerim birakma beni.
Gitme sende yanliz basima buralarda nolur.
Koca bir sehirde
Düslerim yorgun argin evdeyim gün biterken herdeyim aldi geriye,
Nerdeyim diyen diller elveda diyemez miydi?
Oysa bendim çekip Giden simdi istesem döner misin?
Siler misin o geçmisi?
Sakin kalip Dünleri izler misin uzaktan ses çikarmadan?
Bu olan bitenlere Gülüpte geçer misin?
Yeryüzünde tektim ben hergün agladim
Gözlerinde yastim hep günahlarimi sakladim.
Özleminle yandi Bedenim tek düsende benim su misali safti bu kalbim.
Yollarda Geçti ömrüm tek düsende bendim sendin oysa bende kaybolan
Yanimda yoksun uzak diyarlarin prensi oldun.
Ah yazik mi ne?
Üzülmem artik hep yalan dolan bu dünya yankilandi hep
Kulaklarimda her sözün.
Haykirirdim önce sen diye simdi sessizim.
Gülen bu gözlerim yerinde simdi bu son veda.
Görseydim keske Seni bir defa.
Zamaninin geri kalan kisimlarinda ben yokum
Olmasan da yapraginda son bulun.
Meleklerin mi korudu?
Belki kalp Bir havuzdu atlayan boguldu ve Medusa sundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder