4 Mart 2013 Pazartesi

Buralarda Mutsuz Muydun - Mc Erdem


Nakarat :

Dinledin de elleri
Bulabildin mi sevgiyi
Bulamazsin sevgilim
Benim gibi seveni

Neden elleri dinledin de
Yaban ellere gittin söyle
Simdi orda mutlu musun
Buralarda mutsuz muydun

Verse 1 :

Yillarca ask aradim bos sokaklarda kalbim senin için atmis
Senin için çarpan kalbimi gördün sana helal olsun askim

Ben senin için her seyi yapmaya hazirim bebek
bunu bil yeter beni sev yeter
Beni say yeter bizim askimiz bize bir ömür yeter

Kimseyi takma sakin ardina bile bakma sadece sev benim için sev
Kendin için sev bizim için sev sevmekten
korkanlara inat olsun diye sev ki

Bizim askimiz büyük olsun bizi gören herkese deli olsun
Ben senin için bir ömrümü vermeye bile hazirim askim

Senin için yapamayacagim sey varsa ölüm olsun andim
Her gece senin adini sayiklar oldum rüyalarimda bile

Nakarat :

Dinledin de elleri
Bulabildin mi sevgiyi
Bulamazsin sevgilim
Benim gibi seveni

Neden elleri dinledin de
Yaban ellere gittin söyle
Simdi orda mutlu musun
Buralarda mutsuz muydun

Verse 2 :

Ben senin askinda olmusum deli divane durma
beni ne kadar sevdigini söyle
Bu kadar mi haykir biraz daha yüksek sesle

Inlesin her yer seni seviyorum sesleriyle
Mc Erdem sözleriyle vurdu yine durdu durdu
Sanirim aska susamisti bu çocuk kendini
kaptirmis sonsuzluga dogru gidiyor

Ardina bile bakmadan sadece seni istiyor seni bekliyor
seni özlüyor seni gözlüyor ve seni ölümüne seviyor
Her sarkisinda haykirmaktan bikmiyor ve
yine haykiriyor çünkü seni çok seviyor

Nakarat :

Dinledin de elleri
Bulabildin mi sevgiyi
Bulamazsin sevgilim
Benim gibi seveni

Neden elleri dinledin de
Yaban ellere gittin söyle
Simdi orda mutlu musun
Buralarda mutsuz muydun

Verse 3 :

Sahilde kayaliklarin üstündeki animiz geldikçe
aklima seni daha çok istiyor bedenim
Emin ol sahildeki dalgalar gibi tertemiz yüregim

Seni istiyor seni bekliyor hep söylüyor
Senden uzak olmak bana çok aci veriyor hep yanimda ol

Beni hiç birakma yazdigim tüm ask parçalarimin hepsi sana geliyor
Ve herkes çok çok iyi biliyor Erdem severse ölümüne seviyor

Satirlarim burada son bulurken parçamiz yine biterken
Son sözler yine benden geliyor Erdem seni ölümüne seviyor

Nakarat :

Dinledin de elleri
Bulabildin mi sevgiyi
Bulamazsin sevgilim
Benim gibi seveni

Neden elleri dinledin de
Yaban ellere gittin söyle
Simdi orda mutlu musun
Buralarda mutsuz muydun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder