4 Mart 2013 Pazartesi

Bugün Senin Doğum Günün (Ft. Eco) - Mc Erdem


Bugün senin dogum günün
öpücük koydum anlina
kopardigin o güllerden taç yaptim istanbul'a
yasadigim en büyük mutluluk,çentigim en büyük acisin
bir sarki yazdim sana umarim hep hatirlarsin!!
nedesem anlamsiz askim iste bitti rüya gibi,
kalan bir kaç gözyasi belki bir kaçini zehirledi
sigara kadar zararlisin çektikçe yaktin helal
allah razi olsun askim ödenecektir kar zarar
en çok bu sarkiyi yazmak istemedim gök sahit!
simdi elimi tutsaydin,sarilsaydin çok garip.
karton sokaklar,öpüstügümüz caddeler hani
kaybeden ask,kazanan kim,kim bu askin sehidi??
bunca kalabalik ortasinda yalniz kaldin mi hiç sen?
kalbine bir agri saplanip,dalip gittin mi hiç bilmeden?
ismini andigin anda kafan karisip,gözlerin doldumu??
gülerken agladigim,rol kestigim roman bu.
seni sordular ardindan o gitti gelmez dedim.
sen aradikça telefonlarda kalbimi siktim dur dedim.
sus derya bitti hersey herkese yalan söyle,kendine sakin söyleme
seviyorsun yinede!
sen yoktun seni düsündüm elim telefona gitti.
numarani bile silmisim bilsen nasil silinir ki?
sinir deil adi ask,belki telefondan sildim
ne aklimdan ne kalbimden seni hiç silemedim.

bugün senin dogum günün öpücük koydum anlina
kopardigin o güllerden taç yaptim istanbul'a yasadiigim en büyük mutluluk
çektigim en büyük acisin
bir sarki yazdim sana umarim hep hatirlarsin.

gülmek uzun zamandir rol yaptigim bir oyun,
hiç gülemedim aylar oldu,çünkü isigim yoktu.
ilk günüm son günüm
ilk yorum son yorum
ben yokum sen varsin buda hatiram olsun!
bugün dogum günün canim
sakin ola hiç aglama öyle hatirlansin bugün,
ve yarin bu isiklar bu eylence bitecek.
yalnizlik gerçek demek gerçek bizi çekecek
seviyorum yalannnnn yokkkk umutlanma ask bittii!
bu bitan bir hikayenin belkide son eseri,
gözlerinde yas olmasin tüm kalbim yaninda
çignedin geçtin herseyi olsun askim hiç takma!
umutlarim bittigi yerim askimi içime gömerim...
ayakta durmaya halim yokk yinede kosar gelirim!

bugün senin dogum günün
öpücük koydum anlina
kopardigin o güllerden taç yaptim istanbul'a
yasadigim en büyük mutluluk çektigim en büyük acisin
bir sarki yazdim sana
umarim hep hatirlarsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder