4 Mart 2013 Pazartesi

Beni Benden Ettin - MC Sefalet


Eger gözlerim kan agliyorsa sorumlusu sensin
GceLer kabus oLmazdi terk edip gitmeseydin
O kadar bagLanmistim ki senden vazgecemezdim
Sen benim icin erisilmez bir sevgiliydin
Hic kimseyi seni sevdigim kadar sevmemistim
Senden baskasina bakmayida haram bilirdim
Ayrilmakmi bunu senden hic bir zaman düsünmedim
Seni ölene kadar sevmeye yemin etmistim
Ama geL görki sen beni kalbimden yaraladin
O kalp senindi güzelim sen bunu anlayamadin
Kalbim benimdi ama onada sen acimadin
Hic kimse deyil bunu sadece sen basardin

Sana inandim kalbimi tümüyle feda ettim
Öl deseydin ölmezmiydim sevgi dedin sevgi verdim
Ben senden hicbir zaman sevgimi esirgemedim
Hic kimseye deyil bu kalbimi sana vermistim
Bir kere sevmistim ama qel qör qene darbe yedim
Senden cektigim kadar hiç kimselerden cekmedim

Gittigin yerlerde mutlu olurmusun bilemem
Birgün geri dönersin bilki birdaha sevemem
Uzaklarda kal qeri dönme artik istemem
Bendeki sevgin coktan aldin götürdün benden
Bunlarimi hakettim yiktin beni söyle neden
Hic bir sey olmamis gibi yine sen diyemem
Yepyeni bir sayfa acip yine sen diyemem
Cünkü kalbim atmaz oldu hayallerim ise mezar
Umutlarim terk edilmis cicekler gibi soldu
Senin yoklugunda ise dört duvar bana hapis
Gecelerim kabus gündüzlerim yine karanlik
Kisacasi öLümdende betermis bu ayrilik

Sana inandim kalbimi tümüyle feda ettim
Öl deseydin öLmezmiydim sevgi dedin sevgi verdim
Ben senden hicbir zaman sevgimi esirgemedim
Hic kimseye degil bu kalbimi sana vermistim
Bir kere sevmistim ama gel gör gene darbe yedim
Senden cektigim kadar hiç kimselerden cekmedim

Senden cektigim kadar hic kimseden cekmedim be zalim.
Bana verdigin o sözler bana ettigin o yeminler meger benim sonummus.
Simdi agliyorum ama sensiz gecen günlerime degil
Senin icin gencligimi kul ettigim o günlere
Beni sen yaktin gulum beni sen yiktin
Beni sen bir hic ugruna bir kenara attin
Sana tek sözüm Allahindan Allahindan bulasin.

Sana inandim kalbimi tümüyle feda ettim
Öl deseydin ölmezmiydim sevgi dedin sevgi verdim
Ben senden hicbir zaman sevgimi esirgemedim
Hic kimseye degil bu kalbimi sana vermistim
Bir kere sevmistim ama gel gör gene darbe yedim
Senden cektigim kadar hiç kimselerden cekmedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder