4 Mart 2013 Pazartesi

Bal Mumundan Hoş Kokular - Mc Erdem


Verse 1 :

Gönül vermedikçe gönül bulamazsin bilmeli
Vefa borcu dilencisi bendenizim bilinmeli
Ask dedigin uzaktaysa gidip gezip görülmeli
Göz yaslarin çogaldiysa hüzne merhaba denilmeli

Zihin beyinle anlasmali yalnizlikla yatilmali
Eger varsa askta mantik duygu oradan atilmali
Ben agladim siz gülerken ama hislerim satilmadi
Beden titrer gözler islak yürek düsüme katilmadi

Ayriliklar engebeli hasretlerim yalpalar
Yalniz kalamam yalnizligim bos birakmaz sarmalar
Kolay degil anlayin... tüm duygular zordalar
Aglamak da erdem vardir, insanlarsa dardalar

Sanci yapar pismanliklar derki söyle nerdeyim
Neden geldim bu dünyaya traji komik perdeyim
Kimsesizler ülkesinde bitek ben mi kederdeyim
Çok konusmak istemiyorum ölmeden kefendeyim

Nakarat :

Efsaneler yaratmistik gözden uzak diyarda
Bal mumundan hos kokular senle bendik firarda
Gel yaklas yamacima dogru
Hep anlat amacin bu olsun
(Hep sev beni karsiliksiz ne olur)

Verse 2 :

Karsiliksiz sevgi kalmamis görüyorum
Hislerim köreldi agir agir gidiyorum
Arkama bakmadan kimseyi takmadan
Yoruldum ah madam ölümü tatmadan

Kefenim hazir bile giydim kaç kere
Ölmeden diri diri topragi da gördüm iste
Derin uykudayken uyandim birden kalktim
Usul usul sessizce ufka dogru baktim

Gördügüm manzaralar içimi kararti
Insanligin birbirine saygisi kalmadi
Ask sevgi metanet gurur
Bir gün gelir seni sirtindan vurur

Keske yalnizlik kadar yanimda olsan
Yalnizlikla paylastiklarimi seninle paylassam
Keske senin adin ve ben hep yalniz olsam
Ufka dogru tekrardan huzurla baksam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder