4 Mart 2013 Pazartesi

Aşkım Sonsuza - Mc Erdem


Verse 1 :

Sen birakip gidenlerin prensesisin
Ben tüm bekleyenlerin efendisiyim
Gelecegim demeseydin bekler miydim
Sence suçlu olan tek ben miydim

Her gün ayni seyler biktim artik ben
Bir kere arasan ölür müydün sen
Hadi artik su gururunu yen
Olalim birlikte mutlu ve sen

Bulutlarin üstünden indim artik
Zamaninda ne güzel birlikte çikardik
Kalmadi artik huzur ve saglik
Sökmüyor ne yazik "Erdem"lik "Aga"lik

Aklimdan çikmiyorsun ne olur anla
Kalmadi zaten gururda gamda
çevremdeki herkes bunun farkinda
Ama ask yenecek elbet zamanla

Dalip dalip gidiyorum devamli uzaklara
Takilip kaldim sürekli tuzaklara
Yetti artik kalbim ne olursun aglama
Zaten acim fazla daha fazla daglama

Bulutlardan yere düsen yagmur damlasi
Ne kadarda temiz Erdemin askisi
Her seyim feda olsun biricik askima
Sen beni sevmesen de askim sonsuza

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder