4 Mart 2013 Pazartesi

Ağlamayı Kes (Feat Alize) - Mc Erdem


Alize :

Birader isine baksana sen artik
Kavgami istiyon hadi gel lan
Bekledim bekledim sokak basinda
Sokak iti misin sen o zaman havla

Havlaki sesini duysun alem
Sokak köpekleri bana az gelir
Tanisalim gangsta ben pehlivan
Tanisalim gangsta ben Alize

Kalemi elime alabilirim ama yapabilirim
Belki sana kiyak geçebilirim
Say bakalim kaç vokal kaçirdin
Say bakalim kaç kanalda bitti

Çok kasildin albüm yapicam diye
Strese girdin biraz yavas
Alize babanda burda sana yardim
Edicek simdi aglamayi kes

Mc Erdem :

Artik anla fazla kasma çokta soru sorma bence
Sistem Clan saha kalkti kosuyoruz ölümüne
Yeni çikan ebelere bebelere selam olsun
Biz variz her daim kalbin dursun

Acaba seni daha ne kadar susturucaz
Farkinda misin kan kusturucaz
Cüzdanimdaki bozuk para gibisin
Harcandikçada zevk verirsin

Domalma önümde sonunada gelince
Isler karisir kiçlar kasinir
Çok gördük biz senin gibi tipleri
Utanmadan diklenir kim kime yüklenir

Her ortamda var yamuk yapan ve durmadan kosan
Tek sarkiyla ünlendikten sonra götü kalkan
Tek sorunu kendisiyle kisilikten biraz eksik
Noksan kalmis sanki onda beyin yok gibi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder